ШПС







ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ  ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік навчання)

Засідання ІІІ 
Тема: «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання»
Творчість, майстерність,
досконалість – це , насамперед,
наполеглива праця.
В. Сухомлинський
1.
Доповідь «Загальнокультурна та професійна самоосвіта»
Васильєва Т.А.

матеріали
2.
Анкетування для перевірки самоосвітнього рівня молодого вчителя. Анкета, яка спонукає вчителів до самоосвіти.


3.
Творчий звіт молодих вчителів «Відкрита розмова».
Молоді вчителі
матеріали
4.
Аналіз роботи ШПС за рік
Васильєва Т.А.
матеріали
5.
Визначення напрямів роботи на наступний рік
Васильєва Т.А.
матеріали
Робота між засіданнями

1.
Опрацювання молодими вчителями Інноваційні педагогічні технології, фахової літератури щодо методики проведення уроків різних типів.
Молоді вчителі
Опрацювання
3.
Додавання інформації до власних блогів
Молоді вчителі
Опрацювання



ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ  ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік навчання)

Засідання ІІ 
Тема: «Впровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій.»
Мета: Допомогти молодому вчителеві у розв’язання конкретних проблем методики викладання предмета та впровадження ефективних інноваційних технологій  у навчально-виховний процес, сприяти виробленню власного педагогічного стилю роботи.

Замало бути обізнаним у нових ідеях,

потрібно знати, де
можна використати ці ідеї,
вміти з ними поводитись, а не
лише захоплюватись.
1.
Дискусія присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».
Васильєва Т.А.
матеріали
2.
Доповідь «Нестандартні форми проведення уроків».
Васильєва Т.А.
презентація
3.
Пропозиції «Що можна зробити для підвищення рівня роботи школи молодого вчителя?»
Молоді вчителі
матеріали
Робота між засіданнями:

1.
Опрацювання фахової періодики.
Молоді вчителі
Опрацювання
2.
Відвідування уроків молодих учителів наставниками.
Васильєва Т.А.
Відвідування
3.
Проведення відкритих уроків «Мої педагогічні знахідки».
Молоді вчителі
Відвідування
5.
Робота над творчим звітом   молодих вчителів «Відкрита розмова».
Молоді вчителі
матеріали


ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ  ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік навчання)

Засідання І 
Тема : Удосконалення уроку як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учня.
Мета: надання методичної допомоги у розв'язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий учитель, з метою підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати; практичне відпрацювання професійних умінь та навичок, найбільш необхідних молодому педагогу.
Не досить оволодіти премудрістю,
потрібно також уміти
користуватися нею.
Цицерон
Зміст заняття
відповідальний
Форма узагальнення
1.
Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на новий навчальний рік.
Васильєва Т.А.
План роботи ШПС
2.
Година мрій «Ідеальний  урок».
Васильєва Т.А.
матеріали
3.
Аукціон знань Організація  роботи з обдарованими дітьми
Васильєва Т.А.
учасники

4.
Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною науково-методичною темою
Васильєва Т.А.

Робота між засіданнями:

1.
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо вивчення трудового навчання у 2016-17 н.р., (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).
Молоді вчителі
Опрацювання
2.
Практичне опрацювання  нормативно-правових документів про освіту
Молоді вчителі
Опрацювання
4.
 Підготовка до олімпіади, виконання творчих  проектів, виставки
Молоді вчителі
впровадження
6.
Підготувати пропозицій «Що можна зробити для підвищення рівня роботи школи молодого вчителя?»
Молоді вчителі
матеріали










ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ  ВЧИТЕЛІВ
на 2015-2016 навчальний рік
( І рік навчання)

Засідання І (вересень)
Тема : Перші кроки до вершин професійного становлення
Зміст заняття
відповідальний
Форма узагальнення
1.
Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на новий навчальний рік.
Васильєва Т.А.
План роботи ШПС
2.
Нормативно-правові  документи про школу
Васильєва Т.А.
матеріали
3.
Проблемний стіл “Перші кроки професійного становлення: успіхи і невдачі”.
Васильєва Т.А.
учасники

4.
Анкетування молодих спеціалістів з питання: «Якої допомоги ви потребуєте».
Діагностична карта молодого вчителя.

Анкета – вивчення запитів
5.
Навчальні програми, їх особливості. Вимоги до оцінювань, вимоги до планування.
Васильєва Т.А.
матеріали
6.
Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.
Васильєва Т.А.
учасники

7.
Організація самоосвіти молодих вчителів. Оформлення  «Портфоліо» з метою аналізу підвищення рівня його професійної та методичної майстерності.
Васильєва Т.А.

матеріали
8.
Консультація «Робота над проблемою»
Васильєва Т.А.

9.
Практикум «Відвідання  уроку, самоаналіз та аналіз уроку» 
Васильєва Т.А.

матеріали
Робота між засіданнями:

1.
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо вивчення трудового навчання у 2015-16 н.р., (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).
Молоді вчителі
Опрацювання
2.
Практичне опрацювання  нормативно-правових документів про освіту
Молоді вчителі
Опрацювання
3.
Опрацювання молодими вчителями літератури з теми: Типи і структура уроків.
Молоді вчителі
Опрацювання
4.
Організація  роботи з обдарованими дітьми (підготовка до олімпіади, виконання творчих  проектів, виставки)
Молоді вчителі
впровадження
5.
Практичне оформлення «Портфоліо»
Молоді вчителі
матеріали
6.
Підготуватися до  Гри-тренінгу « Камертон» ( кожен учасник представляє свої варіанти частини уроку формування умінь та навичок учнів. Виготовлення нескладної плоскої іграшки.)
Молоді вчителі
матеріали




Засідання ІІ (січень)
Тема: «Як зробити урок ефективним»
1.
Методичні поради: «Молодий учителю, вироби власний стиль».
Васильєва Т.А.
матеріали
2.
«Урок-клітина педагогічного процесу»
Васильєва Т.А.
презентація
3.
Методична панорама: «Комп’ютерна підтримка трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»
Васильєва Т.А.
матеріали
4.
Опрацювання методики навчальних досягнень учнів; різні форми перевірки знань вмінь та навичок учнів.
Васильєва Т.А.
матеріали
5.
Гра-тренінг « Камертон» ( кожен учасник представляє свої варіанти частини уроку формування умінь та навичок учнів. Виготовлення нескладної плоскої іграшки.)
Молоді вчителі
матеріали
Робота між засіданнями:

1.
Опрацювання фахової періодики.
Молоді вчителі
Опрацювання
2.
Відвідування уроків молодих учителів наставниками.
Васильєва Т.А.
Відвідування
3.
Відвідування уроків, що проводяться досвідченими вчителями, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.
Молоді вчителі
Відвідування
4.
Самостійне опрацювання питання: «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».
Молоді вчителі
матеріали
5.
Розробка Міні-проекту «Мій предмет найцікавіший» . Творчий звіт.
Молоді вчителі
матеріали
6.
Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».(Створення власного блогу)
Молоді вчителі
матеріали




Засідання ІІІ (травень)
Тема: «Впровадження в практику роботи вчителів інноваційних педагогічних технологій»
1.
Дискусія – зустріч із досвідченими педагогами, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».
Васильєва Т.А.
Молоді вчителі
матеріали
2.
Творчий звіт молодих вчителів. Представлення власних блогів.
Молоді вчителі
матеріали
3.
Аналіз роботи ШПС за рік
Васильєва Т.А.
матеріали
4.
Визначення напрямів роботи на наступний рік
Васильєва Т.А.
матеріали
Робота між засіданнями

1.
Опрацювання молодими вчителями літератури: Інноваційні педагогічні технології.
Молоді вчителі
Опрацювання
2.
Опанування молодими вчителями фахової літератури щодо методики проведення уроків різних типів.
Молоді вчителі
Опрацювання
3.
Додавання конспектів відкритих уроків та відкритих позакласних заходів до Портфоліо вчителя.
Молоді вчителі
матеріали
4.
Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».
Молоді вчителі
матеріали




ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ  ВЧИТЕЛІВ

Мета роботи «Школи професійного становлення вчителів »:
  • сприяння підвищенню фахового рівня;
  • розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності;
  • надання консультацій та допомоги у професійному становленні, розвитку фахового потенціалу.
Завдання:
  • допомогти у формуванні вмінь застосовувати теоретичні знання у конкретній практичній діяльності;
  • сприяти ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання і виховання, передовим педагогічним досвідом і на цій основі – виробленню власного педагогічного стилю роботи.
Напрямки роботи:
  • здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, умінь, навичок, вивчення директивних матеріалів, документів МОН;
  • підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого вчителя;
  • опанування молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду;
  • ознайомлення та впровадження сучасних  методів і принципів навчання та виховання учнів, форм організації навчальної діяльності учнів під час уроків, нових педагогічних технологій;
  • організація індивідуальної роботи з учнями, проведення семінарів, оглядів, конкурсів, екскурсій тощо.
Члени ШПС:

Тимофєєнко Марія  - Вишняківська ЗОШ І-ІІІст.   ( адреса блогу)
Губар Валентина - Покровська ЗОШ І-ІІІ ст.         (адреса блогу)


Немає коментарів:

Дописати коментар