ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік навчання)
Засідання ІІІ
Тема: «Підготовка
вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання»
Творчість, майстерність,
досконалість – це , насамперед, наполеглива праця.
В. Сухомлинський
|
|||
1.
|
Доповідь «Загальнокультурна
та професійна самоосвіта»
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
2.
|
Анкетування для перевірки
самоосвітнього рівня молодого вчителя. Анкета, яка спонукає вчителів до
самоосвіти.
|
||
3.
|
Творчий звіт
молодих вчителів «Відкрита розмова».
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
4.
|
Аналіз роботи ШПС за рік
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
5.
|
Визначення напрямів роботи на наступний рік
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
Робота між засіданнями
|
|||
1.
|
Опрацювання молодими вчителями Інноваційні педагогічні технології,
фахової літератури щодо методики проведення уроків різних типів.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
3.
|
Додавання інформації до власних блогів
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік навчання)
Засідання ІІ
Тема: «Впровадження в
практику роботи інноваційних педагогічних технологій.»
Мета: Допомогти молодому вчителеві у розв’язання конкретних проблем
методики викладання предмета та впровадження ефективних інноваційних
технологій у
навчально-виховний процес, сприяти виробленню власного педагогічного стилю
роботи.
Замало бути обізнаним у нових ідеях,
потрібно знати, де
можна використати ці ідеї,
вміти з ними поводитись, а не
лише захоплюватись.
|
|||
1.
|
Дискусія присвячена питанню:
«Інноваційні технології: пошуки, проблеми».
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
2.
|
Доповідь «Нестандартні форми проведення
уроків».
|
Васильєва Т.А.
|
презентація
|
3.
|
Пропозиції «Що
можна зробити для підвищення рівня роботи школи молодого вчителя?»
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
Робота між засіданнями:
|
|||
1.
|
Опрацювання фахової періодики.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
2.
|
Відвідування уроків молодих учителів
наставниками.
|
Васильєва Т.А.
|
Відвідування
|
3.
|
Проведення відкритих уроків «Мої
педагогічні знахідки».
|
Молоді вчителі
|
Відвідування
|
5.
|
Робота над творчим звітом молодих вчителів «Відкрита розмова».
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО
СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
на 2016-17 навчальний рік( ІІ рік
навчання)
Засідання І
Тема : Удосконалення уроку як
засіб розвитку творчої особистості вчителя та учня.
Мета: надання методичної допомоги у розв'язанні першочергових проблем,
подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий учитель, з метою
підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати; практичне
відпрацювання професійних умінь та навичок, найбільш необхідних молодому
педагогу.
Не досить оволодіти
премудрістю,
потрібно також уміти
користуватися нею.
Цицерон
|
||||
№
|
Зміст
заняття
|
відповідальний
|
Форма узагальнення
|
|
1.
|
Обговорення плану роботи школи молодого
вчителя на новий навчальний рік.
|
Васильєва Т.А.
|
План роботи ШПС
|
|
2.
|
Година
мрій «Ідеальний урок».
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
|
3.
|
Аукціон знань Організація
роботи з обдарованими дітьми
|
Васильєва Т.А.
учасники
|
||
4.
|
Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною
науково-методичною темою
|
Васильєва Т.А.
|
||
Робота між засіданнями:
|
||||
1.
|
Ознайомлення з методичними рекомендаціями
щодо вивчення трудового навчання у 2016-17 н.р., (опрацювання питань
самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
|
2.
|
Практичне
опрацювання нормативно-правових документів про освіту
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
|
4.
|
Підготовка до олімпіади, виконання
творчих проектів, виставки
|
Молоді вчителі
|
впровадження
|
|
6.
|
Підготувати
пропозицій «Що можна зробити для підвищення рівня роботи школи молодого
вчителя?»
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
|
ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО
СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
на 2015-2016 навчальний рік
( І рік навчання)
Засідання І (вересень)
Тема : Перші кроки до вершин
професійного становлення
|
|||
№
|
Зміст
заняття
|
відповідальний
|
Форма узагальнення
|
1.
|
Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на новий
навчальний рік.
|
Васильєва Т.А.
|
План роботи ШПС
|
2.
|
Нормативно-правові документи про школу
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
3.
|
Проблемний
стіл “Перші кроки професійного становлення: успіхи і невдачі”.
|
Васильєва Т.А.
учасники
|
|
4.
|
Анкетування молодих
спеціалістів з питання: «Якої допомоги ви потребуєте».
Діагностична карта
молодого вчителя.
|
Анкета – вивчення запитів
|
|
5.
|
Навчальні програми, їх особливості. Вимоги до оцінювань, вимоги
до планування.
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
6.
|
Практична робота:
опанування навичок ведення шкільної документації.
|
Васильєва Т.А.
учасники
|
|
7.
|
Організація
самоосвіти молодих вчителів. Оформлення «Портфоліо» з метою аналізу підвищення
рівня його професійної та методичної майстерності.
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
8.
|
Консультація «Робота над проблемою»
|
Васильєва Т.А.
|
|
9.
|
Практикум
«Відвідання уроку, самоаналіз та
аналіз уроку»
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
Робота між засіданнями:
|
|||
1.
|
Ознайомлення з методичними рекомендаціями
щодо вивчення трудового навчання у 2015-16 н.р., (опрацювання питань
самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
2.
|
Практичне
опрацювання нормативно-правових документів про освіту
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
3.
|
Опрацювання молодими вчителями
літератури з теми: Типи і структура уроків.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
4.
|
Організація роботи з обдарованими дітьми (підготовка до
олімпіади, виконання творчих проектів,
виставки)
|
Молоді вчителі
|
впровадження
|
5.
|
Практичне
оформлення «Портфоліо»
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
6.
|
Підготуватися
до Гри-тренінгу « Камертон» ( кожен учасник
представляє свої варіанти частини уроку формування умінь та навичок учнів.
Виготовлення нескладної плоскої іграшки.)
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
Засідання ІІ (січень)
Тема: «Як зробити урок ефективним»
|
|||
1.
|
Методичні поради: «Молодий учителю,
вироби власний стиль».
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
2.
|
«Урок-клітина педагогічного процесу»
|
Васильєва Т.А.
|
презентація
|
3.
|
Методична панорама: «Комп’ютерна
підтримка трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
4.
|
Опрацювання методики навчальних
досягнень учнів; різні форми перевірки знань вмінь та навичок учнів.
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
5.
|
Гра-тренінг
« Камертон» ( кожен учасник представляє свої варіанти частини уроку
формування умінь та навичок учнів. Виготовлення нескладної плоскої іграшки.)
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
Робота між засіданнями:
|
|||
1.
|
Опрацювання фахової періодики.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
2.
|
Відвідування уроків молодих учителів
наставниками.
|
Васильєва Т.А.
|
Відвідування
|
3.
|
Відвідування уроків, що проводяться
досвідченими вчителями, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями,
які застосовуються в школі.
|
Молоді вчителі
|
Відвідування
|
4.
|
Самостійне
опрацювання питання: «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
5.
|
Розробка
Міні-проекту «Мій предмет найцікавіший» . Творчий звіт.
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
6.
|
Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні
технології: пошуки, проблеми».(Створення власного блогу)
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
Засідання ІІІ (травень)
Тема: «Впровадження в практику роботи вчителів інноваційних педагогічних технологій»
| |||
1.
|
Дискусія – зустріч із досвідченими педагогами, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».
|
Васильєва Т.А.
Молоді вчителі
|
матеріали
|
2.
|
Творчий звіт молодих вчителів. Представлення власних блогів.
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
3.
|
Аналіз роботи ШПС за рік
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
4.
|
Визначення напрямів роботи на наступний рік
|
Васильєва Т.А.
|
матеріали
|
Робота між засіданнями
| |||
1.
|
Опрацювання молодими вчителями літератури: Інноваційні педагогічні технології.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
2.
|
Опанування молодими вчителями фахової літератури щодо методики проведення уроків різних типів.
|
Молоді вчителі
|
Опрацювання
|
3.
|
Додавання конспектів відкритих уроків та відкритих позакласних заходів до Портфоліо вчителя.
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
4.
|
Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».
|
Молоді вчителі
|
матеріали
|
Мета роботи «Школи професійного становлення вчителів »:
- сприяння підвищенню фахового рівня;
- розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності;
- надання консультацій та допомоги у професійному становленні, розвитку фахового потенціалу.
Завдання:
- допомогти у формуванні вмінь застосовувати теоретичні знання у конкретній практичній діяльності;
- сприяти ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання і виховання, передовим педагогічним досвідом і на цій основі – виробленню власного педагогічного стилю роботи.
Напрямки роботи:
- здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, умінь, навичок, вивчення директивних матеріалів, документів МОН;
- підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого вчителя;
- опанування молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду;
- ознайомлення та впровадження сучасних методів і принципів навчання та виховання учнів, форм організації навчальної діяльності учнів під час уроків, нових педагогічних технологій;
- організація індивідуальної роботи з учнями, проведення семінарів, оглядів, конкурсів, екскурсій тощо.
Члени ШПС:
Тимофєєнко Марія - Вишняківська ЗОШ І-ІІІст. ( адреса блогу)
Губар Валентина - Покровська ЗОШ І-ІІІ ст. (адреса блогу)
Немає коментарів:
Дописати коментар