Шановні шестикласники!
04.02.2022р.
Шановні шестикласники!
13.05.2020р.- 20.05.2020р.
Домашня робота: Виготовити будь-які іграшкові меблі. Оздобити та презентувати.
13.05.2020р.- 20.05.2020р.
Домашня робота: Виготовити будь-які іграшкові меблі. Оздобити та презентувати.
Шановні шестикласники!
06.05.2020р.
Об’єкт проектної
діяльності № 8 Іграшкові меблі
Тема:Вибір та обгрунтування
теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування малюнка виробу методом фантазування та біоформ. Добір конструкційних матеріалів та інструментів.
Домашня робота: Графічне
зображення(до 13.05)
06.05.2020р.
Об’єкт проектної
діяльності № 8 Іграшкові меблі
Тема:Вибір та обгрунтування
теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування малюнка виробу методом фантазування та біоформ. Добір конструкційних матеріалів та інструментів.
Домашня робота: Графічне
зображення(до 13.05)
Шановні шестикласники!
29.04.2020р.
Обє'кт проектної діяльності: "Здоров'я та краса мого волося"
Тема: Необхідність догляду за волоссям.Чинники які впливають на стан волосся Перегляньте підручник І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич,
О.В. Горобець, О.І. Безносюк ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Підручник для 6 класу
загальноосвітніх навчальних закладів . сторінка 210-220
О.В. Горобець, О.І. Безносюк ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Підручник для 6 класу
загальноосвітніх навчальних закладів . сторінка 210-220
ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ
1. Зовнішній вигляд волосся і стан здоров’я людини.2. Фактори, що впливають на стан волосся.3. Типи волосся та догляд за ним.4. Пристосування для догляду за волоссям.5. Засоби догляду за волоссям.Зовнішній вигляд волосся і стан здоров’я людиниПрикраса будь-якої людини — це красиве блискуче волосся. Стан волосся цілком і повністю залежить від стану здоров’я , емоційного стану, від нормального функціонування нервової системи, від способу життя і навіть від кліматичних умов. Якщо воно потьмяніло, втратило блиск, почало випадати, — це означає що в людини є проблеми зі здоров’ям. Щоб визначити причину втрати волоссям здорового вигляду слід звернутися до лікаря.
Волосся має набагато кращий вигляд і швидше росте, якщо
правильно і збалансовано харчуватися. Для того щоб мати здо-рове волосся, рекомендується ввести в добовий раціон такі продукти: гречку, горох, вівсяні пластівці, м’ясо, печінку, яйця, молочні продукти. Овочі та фрукти потрібно їсти щодня і в досить великих кількостях — до 700 г в день.
Волосся — це справжня комора мінералів: у ньому містяться цинк, магній, залізо, кремній. Тому, щоб волосся було гарним і здоровим, їжа має бути багатою на ці елементи. Крім того, щоденний раціон повинен містити норму вітамінів, необхідних для краси волосся (вітаміни А, В, С, Е іОмега-3):
• головний «будівельний» матеріал Омега-3 міститься у во-лоссі і шкірі голови. Він впливає на зовнішній вигляд волосся, а також їх швидкий ріст;
• завдяки вітаміну А волосся стає більш еластичним і м’я-
ким, покращується його структура. Вживання продуктів із вмістом вітаміну А рекомендується людям з ламким і сухим волоссям;
• вітаміни групи В вважаються найважливішими з усіх ві-тамінів, споживання яких у достатній кількості забезпечує міц-
ність, блиск волосся, запобігає підвищенню жирності, охороняє від облисіння й сивини;
• вітаміни С і Е сприяють зміцненню й блиску волосся. При-
йом цих вітамінів рекомендується збільшити також, якщо волосся дуже рідке, або його стало випадати більше, ніж зазвичай.
Наситити наш організм потрібними вітамінами допоможе їжа, яку ми споживаємо кожен день. Морква є основним поста-
чальником вітаміну А, достатній вміст якого зміцнює волосся і
додає йому блиску. Зелені овочі (шпинат, брокколі тощо) — ба-
гаті на вітаміни A і C, які забезпечують нормальну роботу сальних залоз шкіри голови. Яйця містять вітамін B12, низький вміст якого може викликати сухість шкіри голови, лупу і призвести до ламкості волосся. Суцільнозернові продукти — багаті на вітаміни групи B, залізо та цинк. Жирні сорти риби містять вітамін B12, а також ненасичені жирні кислоти, нестача яких у раціоні може викликати сухість шкіри голови. Бобові (сочевиця, квасоля та ін.) – містять залізо, цинк і біотин (вітамін B7, або H). Якщо цих речовин в організмі недостатньо, волосся стає ламким і крихким, і в цілому сповільнюється його ріст. Горіхи (волоські, бразильські та ін.) — багаті селеном, який особливо корисний для здоров’я шкіри голови, а також у них є жирна кислота Омега-3,яка впливає на стан волосся в цілому і зміцнює його.
Фактори, що впливають на стан волосся
Волосся найбільш важлива частина тіла, яка реагує на наш ду-
шевний стан. Стан волосся, їх зовнішній вигляд, колір, зачіска
певною мірою впливають на настрій і, навіть, поведінку людей.
Фактори, що впливають на стан волосся:
• догляд за волоссям;
• спосіб життя;
• особливості харчування;
• дія температурних змін (сонце, переохолодження тощо);
• стан нервової системи, стресові ситуації (чим частіше люди-
на переживає стрес, тим повільніше у неї росте волосся);
• порушення обмінних процесів в організмі;
• вікові особливості (з віком волосся втрачає пігмент і міцність).
Куріння, алкогольні напої, шкідлива їжа, різні захворювання
можуть сповільнити ріст волосся. Іноді, щоб прискорити ріст волосся, досить просто усунути всі ці чинники — перестати курити,почати правильно харчуватися і зайнятися спортом.
Крім цього, на стан волосся впливають спека і вітер, жор-
стка водопровідна вода, укладання гарячим феном, фарбу-
вання, хімічні завивки. Все це може призвести до того, що воно
стане ламким, слабким, тьмяним, почне випадати, шкіра
голови стане сухою, з’явиться лупа. (продовження в підручнику І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич,
О.В. Горобець, О.І. Безносюк ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Підручник для 6 класу сторінка 210-220
О.В. Горобець, О.І. Безносюк ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Підручник для 6 класу сторінка 210-220
Практична робота: розробити план дії по догляду за власним волоссям.
Домашнє завдання: виконати практичну роботу в зошиті.(до 06.05.)
Шановні шестикласники!
Відвідайте музей "Писанки" Коломия
та виконайте домашнє завдання!
свою писанку в тій техніці яка вам до вподоби
до 29.04.20р
Шановні шестикласники!
Опрацюйте будь ласка нову тему та виконайте домашнє завдання!
Сьогодні ми познайомимось з новим видом декоративно – ужиткового мистецтва
– писанкарством.
На цьому
уроці ми спробуємо спроектувати, проаналізувати
майбутній виріб та створити композицію писанки.
Ви будете знати:
-
історію декоративно-прикладного мистецтва – писанкарства;
-
види виготовлення
писанок різними техніками.
Ви будете вміти:
-
підбирати, готувати матеріали та інструменти для роботи;
-
виготовляти писанку з дотриманням
технології.
Навчитесь цінувати:
-
звичаї, традиції українського народу.
-
інтерес та повагу до історичного минулого
людства, його легенд і вірувань (про
яйце);
-
естетичний та художній смак.
Традиція писати писанки сягає своїм корінням в сиву
давнину, коли людина була неподільною з природою. В ті часи все навколо було
живим і вміло розмовляти. Щоб вижити серед могутніх стихій, потрібно було мати
серце, чисте, як гірські води, а руку міцну, як гілля дуба, а ще знати
дивовижну мову Всесвіту.
Згодом виникли символи, неначе букви тієї чарівної мови. Зображуючи їх на стінах печер, посуді та одязі, люди зверталися до сонця, вітру, води, землі. З часом ті послання почали писати на пташиному яйці.
Орнамент писанки складається з поєднання певних знаків-символів та кольорової гами , що збереглися на Україні з давніх часів, як бачення та сприйняття навколишнього світу та безмежжя Всесвіту. Символічних малюнків у писанках понад 100.
Символи на писанках
Орнамент писанки складається з поєднання певних знаків-символів та кольорової гами , що збереглися на Україні з давніх часів, як бачення та сприйняття навколишнього світу та безмежжя Всесвіту. Символічних малюнків у писанках понад 100.
Символи на писанках
Існує чотири основних видів розписаних яєць - крапанка, дряпанка, крашанка та писанка. Кожен їз цих видів має техніку розпису. Крім того є ще безліч інших технік оздоблення яєць.
Переглянте презентацію "Види писанок"
Домашнє завдання
1. опрацюйте матеріал, оберіть для себе ту техніку в якій ви будете оздоблювати своє яйце, та запишіть в зошитах який із видів оздоблення вам найбільше сподобався і чому?
2.Намалюйте ескіз свого майбутнього виробу в зошитах або на форматі А-4 , сфотографуйте та відправте мені на e-mail: tetianaa14@gmail.com або facebook абоViber до 25.03 2020р.
3. Підібрати матеріали та інструменти та виготовити власні писанки до 30.03.2020р.
4. Пройти тестування до 01.04.2020р.
Хто переглянув цю сторінку поставте + у коментарях
Домашнє завдання
1. опрацюйте матеріал, оберіть для себе ту техніку в якій ви будете оздоблювати своє яйце, та запишіть в зошитах який із видів оздоблення вам найбільше сподобався і чому?
2.Намалюйте ескіз свого майбутнього виробу в зошитах або на форматі А-4 , сфотографуйте та відправте мені на e-mail: tetianaa14@gmail.com або facebook абоViber до 25.03 2020р.
3. Підібрати матеріали та інструменти та виготовити власні писанки до 30.03.2020р.
4. Пройти тестування до 01.04.2020р.
Хто переглянув цю сторінку поставте + у коментарях
Немає коментарів:
Дописати коментар